Waarom DGV?

“Met persoonlijke aandacht maak je het verschil. Want elke klant is uniek. Het onderscheidend vermogen van een financiële dienstverlener is niet (meer) het product, maar de dienstverlening. Een persoonlijke klantreis ontstaat als je precies doet wat nodig is en extra aandacht geeft aan de zorgen die leven bij een klant. In deze tijd hebben digitale portalen en robots hun plaats, maar uit onderzoek blijkt dat menselijk contact en empathie onmisbaar zijn voor het vertrouwen in de goede afloop. De meeste consumenten zijn onzeker als het gaat om financiële beslissingen. Met de juiste ondersteuning van de adviseur zijn consumenten beter in staat om goede keuzes te maken.

 

Wij geloven dat complimenten de belangrijkste graadmeter van je bedrijf is en ze zijn gaaf om te ontvangen. Complimenten ontvang je door te verrassen en verwachtingen te overtreffen. Al onze klanten hebben minstens één ding gemeen: Persoonlijk contact maakt het verschil. Wij helpen onze klanten bij efficiënt, effectief en persoonlijk klantcontact. Mensen willen graag persoonlijk onafhankelijk advies bij producten en diensten die men niet vaak aanschaft en waarvan de impact hoog is. De inzit hiervan leidt bij onze klanten derhalve tot complimenteuze (eind)klanten.

 

Beslissingen nemen over financiële zaken vinden de meeste mensen ingewikkeld. Het is niet iets waar ze dagelijks mee bezig zijn en de gevolgen van een slecht doordachte beslissing kunnen groot zijn. Daarom is goed financieel advies belangrijk. Een onafhankelijk adviseur kan duidelijkheid brengen in vaak lastige onderwerpen en objectief helpen verantwoorde keuzes te maken. Ieder mens en ieder huishouden is uniek. Met zijn eigen verleden, verwachtingen, zekerheden en onzekerheden. En daar is maatwerk en een menselijke benadering bij nodig.

 

Wij geloven in de kracht van écht persoonlijk advies. Een consument is alleen echt geholpen met persoonlijk advies inspelend op zijn/haar klantvraag. Persoonlijk onafhankelijk advies blijft noodzakelijk om lastige vragen goed te kunnen beantwoorden. Het in kaart brengen van de specifieke klantsituatie en prioriteren ven wensen ten behoeve van een goed advies is bij uitstek de rol van de adviseur. Geen keuzestress met de adviseur erbij. Door maatwerk te bieden, als regisseur op te treden bij de totstandkoming van de diensten en aandacht te besteden aan het emotionele en keuzeproces, kan de adviseur nog steeds veel toegevoegde waarde bieden”.

Stel een vraag

Stel eenvoudig uw vraag aan een medewerker van De Groene Verzekering.
Wij komen er z.s.m. op terug.