Doorlopende reisverzekering

Het reist comfortabeler als u weet dat alles goed verzekerd is. Als er iets gebeurt met uw bagage bijvoorbeeld. Of als er schade ontstaat aan de hotelkamer of het appartement waar u verblijft. U krijgt dan vervanging of een schadevergoeding. En moet u door een ongeval of noodgeval naar huis? Dan regelen we dat snel en goed. Omdat uw reisverzekering doorlopend is, kunt u op elk moment onbezorgd op reis.

Bagage, verblijf en vervoer

En moet u door een ongeval of noodgeval naar huis? Dan regelen we dat snel en goed. Omdat uw reisverzekering doorlopend is, kunt u op elk moment onbezorgd op reis.

U kiest: pakket standaard of pakket plus

Met het Pakket Standaard van de Doorlopende Reisverzekering bent u het hele jaar door goed verzekerd. Vakanties van maximaal 45 dagen zijn dan verzekerd. Maar wilt u een langere reis maken? Of een hogere vergoeding bij schade? Kies dan voor het Pakket Plus. U bent dan 90 vakantiedagen achtereen verzekerd én extra verzekerd. Want ook uw contant geld is verzekerd, en u krijgt rechtsbijstand als dat nodig is.

Duidelijkheid over uw vergoeding

Voor spullen in uw bagage gelden vaste maximale vergoedingen. Zoals voor kleding of uw mobiele telefoon. Zo weet u altijd waar u aan toe bent. Ook voor hulp of terugkeer naar huis weet u vooraf hoeveel u maximaal vergoed krijgt. Op het Dekkingsoverzicht Reisverzekering staat wat u vergoed krijgt.

Met extra dekkingen op maat verzekerd

Maakt u een verre of bijzondere reis? Dan kunt u uw Pakket Standaard of Pakket Plus uitbreiden. Bijvoorbeeld met een werelddekking. Of met een dekking voor sportuitrusting of annulering. U heeft uw extra dekking zo geregeld. Zo bent u altijd op maat verzekerd. Kijk op de achterkant voor onze aanvullende dekkingen.

Service 24/7

De Helpservice staat tijdens uw vakantie dag en nacht voor u klaar. Voor noodhulp, bijvoorbeeld bij een ernstige ziekte of bij overlijden. Een prettig idee.

Snel & zorgvuldig

Heeft u schade? Dan laten we u zo snel mogelijk weten hoeveel vergoeding u krijgt. Zo weet u direct waar u aan toe bent. Betalen we geen uitkering? Dan laten we uw verzoek altijd door twee schadebehandelaars beoordelen. Zo kunnen ze elkaar controleren of het besluit over uw vergoeding zorgvuldig, redelijk en goed onderbouwd is.

Persoonlijk antwoord

Heeft u een vraag over de schadevergoeding? Is iets niet duidelijk? Of bent u het niet eens met onze beslissing? Neem gerust contact met ons op. We leggen onze beslissing graag persoonlijk aan u uit.


Wat is verzekerd?
Kennismaken? Meer informatie over Particuliere verzekeringen?

 

Heeft u vragen of wilt u meer informatie? Neem contact met ons op via onderstaand telefoonnummer of vul het contactformulier in. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op. Tel: (050) 537 0927 / Mobiel:  (06) 22391852

Stel een vraag

Stel eenvoudig uw vraag aan een medewerker van De Groene Verzekering.
Wij komen er z.s.m. op terug.